Účinky jednorázových BIO voskových zábalů vychází z kvalitního včelího vosku s propolisem v BIO kvalitě a z účinků tepelné terapie. Hlavním pozitivem tepelné terapie s využitím jednorázových BIO voskových zábalů je nenásilné předávání tepla do lidského těla. To je totiž pozvolné, a proto nedochází k nežádoucímu ochlazování těla potem, ke kterému dochází v případě podněcující terapie teplem. Dalším přínosem BIO voskových zábalů je regenerace organismu, kterou zajišťují přírodní vosky, pryskyřice, vitamíny, stopové prvky, oleje a enzymy obsažené v propolisu. Na tělo pacienta je aplikován jednorázový BIO voskový zábal, na něj několik vrstev ručníku a předehřátý tepelný nosič na teplotu 58 °C.

Doporučení:

Po absolvování této procedury byste neměli nastupovat na žádnou vodoléčebnou proceduru ani do bazénu.

Zábaly: čokoládový, třezalka a pomeranč, levandule, eukalyptus

• ČOKOLÁDA

Je „lékem“ proti stresu. Propojením čisté čokolády, propolisu a včelího vosku tak dopřejete relaxaci nejen tělu, ale i mysli. Zábal nabídne smyslnou vůni kakaa, podpoří tvorbu hormonů štěstí, kterým vděčíme za lepší vnitřní pocit. Špičkový BIO voskový zábal „Čokoláda“ vás s láskou provede nejsladším snem!

• TŘEZALKA A POMERANČ
    Spojuje účinné látky třezalky, pomeranče, včelího vosku a propolisu. Tato kombinace působí antibioticky, má protizánětlivé účinky a je využívána u klientů s ekzémy. Třezalka zmírní úzkost, neklid, psychické napětí a depresi. Pomeranč pak celý organismus povzbudí a ošetří pokožku.
  • LEVANDULE
    V sobě propojí křehkost levandule s výtečnými účinky včelího vosku a propolisu. Zábal je vhodný na zklidnění celého organismu, tiší bolesti hlavy vyvolané stresem a migrény. Snižuje přílišnou nervovou aktivitu.
  • EUKALYPTUS

V sobě snoubí účinky včelího vosku, propolisu a eukalyptu, který je znám pro svou „zahřívací“ schopnost. Zábal je vhodný ke snížení svalového napětí a křečím. Přináší úlevu při revmatické bolesti a bolestech hlavy, má antiseptické účinky. Nepoužívejte v období těhotenství a kojení.

• kožní onemocnění,
  • otevřené rány,
  • alergie na některou složku,
  • horečnatá onemocnění.

Délka trvání procedury: 15 min.

Cena: 300 Kč