Celostní medicína biorezonanční metody Bicom respektuje principy západní, ale také tradiční čínské medicíny. Na rozdíl od západního lékařství neléčí jen příznaky nemoci. Nenutí pacientovi závislost na lécích, které mohou škodit vedlejšími účinky, a tím mohou u pacientů vyvolávat i jiné potíže. Zaměřuje se na analýzu organismu, odhalení skrytých příčin onemocnění a následné řešení vzniklých potíží. Celostní medicína léčí tělo a duši zároveň, pohlíží na člověka jako na celek tvořený nejen buňkami, tkáněmi a orgány, ale i rozumovými a emočními projevy.

Biorezonance se využívá v těchto oblastech:

CENÍK BIOREZONANČNÍ TERAPIE – ZDRAVOTNÍ OBTÍŽE

Vstupní diagnostika a základní terapie

Úvodní sezení, zjistíme vaši anamnézu, provedeme biorezonanční diagnostiku orgánů, zátěží, alergií. Základní terapie, blokády, podpora vylučovacích orgánů a terapie vztahující se na konkrétní indikaci. Dále nastavíme individuální terapeutický plán.

Následná biorezonanční terapie

Biorezonanční terapie dle individuálního terapeutického plánu.

Biorezonanční kapky

Prodlouží a umocní efekt terapie.

v ceně

Biorezonanční terapie proti kouření

Biorezonanční terapie proti kouření doplněná o další podpůrné biorezonanční terapie k odblokování psychické závislosti.

ORDINAČNÍ HODINY:

Úterý, středa   7:00 - 21:00

NUTNÁ TELEFONICKÁ REZERVACE! Ing. Jana Matoušová - tel: 608 926 853

Více informací naleznete na webových stránkách www.probicom.cz.