LYMFA neboli míza, je tekutina v mízních cévách. Obsahuje živiny, minerály a obranné látky, které naše tělo potřebuje, aby fungovalo tak, jak má. Síť mízních cév nazýváme lymfatický systém. Lymfatický systém je nedílnou součástí imunitního systému organismu. Odpovídá za odplavování odpadních toxických látek z tělesných tkání. Tok lymfy umožňuje hlavně činnost svalů, které ji svými pohyby posunují ve tkáni a v mízních cestách. V důsledku nedostatku pohybu, stresu nebo jednostranné zátěže organismu se začne hromadit tekutina ve tkáních a vznikají otoky. Společně s lymfou se pak v mezibuněčných prostorách hromadí odpadní látky a vzniká např. celulitida neboli pomerančová kůže.

Lymfatická masáž je velmi jemná, příjemná a relaxační procedura. Při částečné masáži se masérka věnuje partiím po dohodě s klientem (obličej, krk, dekolt, nohy, ruce). Při celkové se věnuje celému tělu.

• Při této proceduře dochází k regeneraci celého lymfatického systému. Tělo je detoxikováno, a tím je posílena i Vaše imunita.

Jak pomáhá

• zlepšuje krevní a lymfatický oběh
  • odstraňuje únavový syndrom
  • redukuje otoky v oblasti obličeje a očí, snižuje otoky nohou
  • detoxikuje a odvodňuje organismus
  • zlepšuje napětí kůže a tkáně
  • má pozitivní vliv při bolestech hlavy a migréně
  • léčí celulitidu
  • posiluje imunitní systém

Délka trvání procedury:  45 min./90 min.

Kdy nedoporučujeme

• těhotenství
  • křečové žíly
  • ischemická choroba srdeční