Redcord je původem skandinávský závěsný rehabilitační systém, který umí skvěle léčit chronickou bolest zad, ramen, krku nebo kloubů, zpevňuje tělo a celkově zlepšuje kondici. Protahuje zkrácené svaly, posiluje ochablé svaly a pánevní dno, zvětšuje rozsah kloubní pohyblivosti a odstraňuje blokace páteře. Takové cvičení je velmi efektivní a umožňuje rehabilitovat i klientům, kteří by kvůli bolesti některé pohyby vůbec nebyli schopni vykonávat.

Na počátku léčby pacient podstoupí velmi přesné funkční diagnostické vyšetření (60 min.). Na jeho základě fyzioterapeut stanoví „slabé články“ v pohybovém aparátu klienta, na které se pak v průběhu terapie oba soustředí. Léčba je z tohoto pohledu velmi individuální, vyžaduje aktivní spolupráci klienta a terapeuta a každému pacientovi umožňuje aktivní přístup v úrovni jeho schopností.

• Posílení funkce oslabeného svalstva a zvyšuje celkovou kondici. Zlepšení rozsahu pohybu a jeho koordinaci.

Nejčastější indikace:

• ulevuje od chronické bolesti pohybového aparátu,
  • vhodný u klientů, kteří jednostranně přetěžují pohybový aparát (dlouhodobé sezení v práci, autě aj.),
  • při vadném držení těla, skolióze, hyperlordóze a bolestech zad,
  • u poúrazových stavů,
  • po operacích páteře,
  • po implantacích kloubních náhrad,
  • vhodné pro sportovce.

Kontraindikace:

• akutní stavy,
  • dekompenzovaná chronická onemocnění srdce a plic,
  • horečka,