Shiatsu je prastará japonská léčebná metoda. Teoretickou základnu mu poskytuje tradiční čínská medicína. Podobně jako akupunktura stimuluje energetické dráhy těla, tzv. meridiány, ovšem bez pomocí jehel. Jedná se o terapii zahrnující akupresuru, masážní hmaty, měkké techniky, mobilizace, trakce, reflexní terapii a relaxační techniky. Shiatsu se provádí přes oblečení, terapeut pracuje pomocí palců, prstů, loktů a kolen, a tím obnovuje energetickou rovnováhu těla. Shiatsu navozuje stav hluboké relaxace. Je výborným prostředkem pro  zvládnutí stresu a s ním spojených zdravotních problémů. Technika Shiatsu je jemná, nevyvolávající bolest a přitom velice účinná. Provádí se na speciální matraci FUTON.

S SEBOU: VOLNÉ SPORTOVNÍ OBLEČENÍ A PONOŽKY, NEJLÉPE Z BAVLNĚNÉHO MATERIÁLU.

• Celková harmonizace organismu, obnova zdraví a pocit pohody uvolnění a relaxace.

Doporučení:

Před procedurou nejíst těžká jídla a nekonzumovat alkohol, nedávat si horkou sprchu bezprostředně před nebo po terapii.

• odstraňuje nespavost, deprese a bolesti hlavy,
    • zmírňuje napětí ve svalech,
    • působí proti bolestem zad, ramen, krční páteře a kloubů,
    • napomáhá k odstranění blokád v oblasti krční, hrudní a bederní páteře a ramen,
    • podporuje volný tok tělesné energie,
    • zlepšuje zažívání a průběh menstruace,
    • pomáhá s problémy krevního oběhu, otoky, působí blahodárně jak fyzicky tak i psychicky.

• horečnatá onemocnění,
    • nádorová onemocnění,
    • těhotenství,
    • křečové žíly.

Délka trvání procedury:  60 min.

Cena: 800 Kč