Jako jediné lázně v České republice využíváme pro aplikaci slatiny luxusních zábalových van. Jedná se o speciální vyhřívaná vodní lůžka obepínající celé tělo, které zajistí pocit beztíže a naprostého uvolnění, aniž by se klient namočil. Klientům je ve vyhřátém zábalovém lůžku nejprve lokálně aplikována slatina dle lékařského předpisu a poté následuje odpočinek na lehátku v zábalové dece. Tato unikátní technologie zajišťuje konstantní teplotu těla po celou dobu procedury, což je šetrnější ke kardiovaskulárnímu systému než klasické podávání slatinných zábalů. Zábaly aplikované v této jedinečné zábalové vaně přinášejí uklidnění při duševním a fyzickém vypětí, mají čistící a detoxikační účinky, zlepšují metabolismus a působí blahodárně na celý organismus. Nosnost této speciální zábalové vany je max. 120 kg.

K proceduře využíváme naši vlastní natěženou slatinu, která se před použitím musí ještě upravit. Odstraní se hrubé příměsi, směs se rozemele následně rozdrtí na malé částečky, následně dochází k přidání vody a ohřátí slatiny na teplotu 39 – 42 °C.

• zlepšuje pohyblivost kloubů,
  • léčivé látky působí v místech, kde to pacient nejvíce potřebuje (tzv. bolavá místa),
  • snižuje potřebu užívat léky na tišení bolesti (analgetika) a to až na dobu několika měsíců,
  • způsobem aplikace slatiny v zábalové vaně jsme schopni se vyhnout kritické části těla na kterou nelze slatinu aplikovat.

• akutní onemocnění či infekce,
  • zánět křečových žil,
  • osteoporóza,
  • nedávno diagnostikované onkologické onemocnění s probíhající léčbou.

Délka trvání procedury: 20 min. zábal v zábalové vaně + 20 min. suchý zábal

Cena: 590 Kč