Tokoriki je luxusní a exotické ošetření těla horkými mušlemi, pocházející z ostrovů Fidži. Má výrazně regenerační účinek na pokožku a silně relaxační dopad na tělo a mysl, neboť v sobě spojuje léčebný účinek cíleného prohřívání a intuitivní energetickou masáž. Procedura začíná cukrovým peelingem. Následuje nanášení kokosového oleje, tlaková masáž a masáž celého těla (s výjimkou obličeje) horkými mušlemi, poté zábal celého těla. Rituál končí celotělovým ošetřením kokosovým máslem. Důležitým prvkem celé terapie jsou nepřetržitě hřející mořské lastury Lava Sheels dovezené z Tichého oceánu a plynulý pohyb napodobující hru vln na mořském pobřeží. Masáž je vhodná pro osoby, které se cítí unavené, mají potíže s bolestmi zad a šíje, se spánkem a koncentrací. Tato procedura je určena spíše ženám.

• Tělo i mysl jsou zrelaxované. Svaly jsou promasírované a důkladně prohřáté. Kožní póry jsou zbavené nečistot. Pokožka těla je vyčištěná, dostatečně hydratovaná a elastická.

• výborně stimuluje krevní oběh a lymfatický systém,
  • odstraňuje stárnoucí kožní buňky,
  • uvolňuje zanesené kožní póry,
  • pomáhá odstraňovat svalové a energetické bloky v těle,
  • uvolňuje svaly,
  • spouští ozdravné procesy v těle a v mysli,
  • přispívá k odstranění stresu,
  • pomáhá při léčbě řady psychosomatických a civilizačních chorob,

• těhotenství,
  • onkologická onemocnění,
  • akutní choroby,
  • horečnatá onemocnění,
  • srdeční choroby,
  • kožní poranění,

Délka trvání procedury:  120 min.

Cena: 1 600 Kč