V rámci naší kliniky, zaštítěné pod Léčebnými lázněmi Bohdaneč, nabízíme léčebné i relaxační procedury a estetickou péči.

Krása, zdraví i relaxace

V naší nabídce naleznete různé blahodárné terapie pro vaše zdraví a dokonalý odpočinek těla i mysli. Jedná se o procedury v oboru termoterapie, pohybové a fyzikální terapie, koupele, ale i voňavé zábaly, úžasné masáže nebo odpočinek ve wellness zóně.

Estetická péče pomáhá ke zlepšení vzhledu vaší pleti díky procedurám zaměřeným na její obnovu, hydrataci či antistresovou péči. Dále můžete využít unikátní přístroj Vanquish me, který nahrazuje liposukci a to zcela bezbolestně

Přírodní léčivé zdroje

Slatina

Přírodním léčivým zdrojem užívaným v Léčebných lázních Bohdaneč je slatina. Je to jeden z druhů peloidů. Jde o jemnozrnné látky, které vznikaly přírodními biologickými a geologickými pochody. Peloidy dělíme na dvě skupiny: humolity (rašeliny, slatiny a slatinné zeminy) a bahna. V bahnech převládají minerální látky. Humolity se liší druhem organických látek, ze kterých vznikly. Zatímco u rašelin je hlavním výchozím materiálem rašeliník, suchopýr a rašelinné houby, slatiny vznikly z rostlinných zbytků rákosu, orobince a ostřice.

Rozsáhlá ložiska slatiny leží v těsné blízkosti lázní a jejich stáří se odhaduje až na 12 000 let (období würmu). Natěžená slatina se rozemele na malé částečky, smíchá s vodou na správnou hustotu a ohřívá na teplotu 39–42 °C. Aplikuje se ve formě slatinných zábalů ve speciálních zábalových vanách (teplá vodní lůžka), které zajišťují konstantní teplotu slatiny po celou dobu procedury. Slatinné zábaly jsou šetrnější ke kardiovaskulárnímu systému než klasické slatinné koupele, protože při nich na tělo nepůsobí hydrostatický tlak peloidní koupelové směsi. Vlastnosti slatiny získávané z ložisek nedaleko Lázní Bohdaneč se velmi účinně projevují zejména při léčbě onemocnění pohybového ústrojí.

Minerální voda

Dalším přírodním léčivým zdrojem v Léčebných lázních Bohdaneč je přírodní minerální voda, kterou čerpáme z hlubinného vrtu Nová Panenka, jenž vyniká kromě zvýšeného obsahu mineralizace také vyšším obsahem vzácně se vyskytujících fluoridových prvků. Vrt byl přímo v areálu lázní vyhlouben v letech 1967–1968. Léčivé síly této přírodní minerální vody je využíváno hlavně při vodoléčbě a v krytém bazénu při cvičení a plavání. Koupele jsou vhodné při srdečních a cévních onemocněních, při onemocněních pohybového aparátu, bolestech kloubů i dalších obtížích.